- YouTube SEO Checklist -də açar sözləri sıralamaqla bağlı hansı ipucları var?
- YouTube SEO-da sıralanan açar sözləri necə tapırsınız?
- YouTube SEO Checklistdə əsas alətlər hansılardır?
- Youtube SEO optimizasiyasını və YouTube auditini necə həyata keçirirsiniz?
- Bəzi lazımlı YouTube SEO tipləri hansılardır?
- Kartlar və Sonluq screenləri əlavə etməklə engagementi artırın.
- Timestamp-ləri sınayın.
YouTube dünyanın ən çox abunəyə sahib olan sosial media kanallarından biridir. YouTube istənilən brendin məzmun marketinq strategiyasının vacib hissəsidir.
Bilirdinizmi? YouTube təxminən 2,6 milyard aktiv aylıq istifadəçiyə malikdir və hər hansı bir axtarış üçün yalnız ilk 10 önə çıxan video diqqət çəkir.
Ancaq YouTube kanalınızı böyütmək üçün videolarınızın axtarış nəticələrində ön sıralarda çıxması vacibdir.
Odur ki, siz öz YouTube kanalınızı böyütmək və sektorda fərqlənmək istəyirsinizsə sizə bu dəfə Youtube SEO strategiyalarından danışacağıq.
YouTube-da açar sözlərə görə necə sıralanırsınız?
YouTube-da videoların necə sıralanacağını düşünərkən, özünüzü izləyicilərin yerinə qoymaqla başlamalısınız. Potensial açar sözlərinizi harada yerləşdirəcəyinizi bilmək vacibdir.
YouTube SEO Checklist -də açar sözləri sıralamaqla bağlı hansı ipucları var? #
YouTube videonuza hədəf açar sözünüzü (mümkün qədər) əlavə etməli olduğunuz əsas hissələr aşağıdakılardır.
Title: YouTube videonuz üçün əsas təsviri başlığın olması şərtdir. Başlığı videonun məzmununa əsasən təyin etməlisiniz.
Description: Başlığın altında,əsasən başlığı açıqlayan mətndir. Bu, başlığınızı ətraflı izah edə biləcəyiniz və izləyicilərə məzmununuzu niyə izləməli olduqlarını göstərə biləcəyiniz bölmədir.
Teqlər: YouTube videonuzu yüklədiyiniz zaman videonuzun mövzusunu və ya məzmununu təmsil edən müvafiq teqlər əlavə edə bilərsiniz. Burada həmişə hədəf termininizi, eləcə də oxşar variasiyaları əlavə etməlisiniz.
YouTube SEO-da sıralanan açar sözləri necə tapırsınız? #
YouTube-un axtarış hissəsində hər hansı bir sözü axtaran zaman təklif olunan populyar axtarışların seçimi görünəcək (Google-da olduğu kimi). Buradan məzmununuzun hədəf açar sözü üçün ideyalar tapa bilərsiniz.
YouTube SEO Checklistdə əsas alətlər hansılardır? #
YouTube SEO məzmununun optimizasiyasında sizə kömək edəcək bəzi rəqəmsal alətlər bunlardır.
Trendləri araşdırmaq üçün alətlər
Siz YouTube məzmununuz üçün trend olan mövzuları tapmaqda bu vasitələrdən istifadə edə bilərsiniz. Onlar həmçinin açar söz araşdırması zamanı sizə ilham verə bilər:
- Google Trends
- Exploding Topics
- BuzzSumo
Açar söz araşdırması üçün alətlər
Bu alətlər YouTube video title və description-lar üçün potensial açar sözləri tapmağa, müqayisə etməyə və təhlil etməyə kömək edəcək:
- TubeBuddy
- AHrefs
- SEMRush
- Google Keyword Planner
Tegəri tapmaq üçün alətlər
Bu alətlər YouTube məzmununuzu optimallaşdırmaq üçün trend teqləri tapmağa kömək edəcək:
- Tag Finder
- ytube tool tag finder
Rəqib araşdırması üçün alətlər:
Bu alətlər rəqiblərinizin teglərini, açar sözlərini və YouTube məzmununu təhlil etməyə kömək edəcək. Onlar sizə rəqiblərinizin məzmununda olan potensial boşluqları aşkar etməyə kömək edəcək:
- Sool
- SEKokpit
- YouTube Autocomplete search bar
Community moderation üçün alətlər
Bu alətlər əlaqədar şərhləri cavablamağı və YouTube auditoriyanızla əlaqədə qalmağı asanlaşdıracaq:
- Smart Moderation
- Şərhlərə nəzarət etmək və cavablamaq üçün kanala məzmun moderatorları əlavə etmək
Youtube SEO optimizasiyasını və YouTube auditini necə həyata keçirirsiniz? #
Uğurlu YouTube SEO optimizasiyası mövcud məzmununun auditini tələb edir. Məzmunu audit etmək bizə nələrin dəyişməli olduğu barəsində insight verəcək.
İnventar yaradın
Bütün cari YouTube videolarınızın inventarını yaradın və buraya title, description, teqlər, açar sözlər, izləmə sayı və müddəti kimi bütün lazımi statistikanı daxil edin.
İnventarınızı yaratdıqdan sonra nəyin yaxşı və nəyin pis olduğunu görmək üçün YouTube məzmununuzu təhlil edə bilərsiniz. Oradan hansı videoları optimallaşdırmağa dəyər olduğuna və hansı videoları gizlətmək və ya silmək istəyə biləcəyinizə qərar verə bilərsiniz.
Title və description-ları araşdırın
Daha uğurlu başlıqlardan və açıqlamalardan istifadə etmək üçün öncə nələrin yaxşı işlədiyini başqa videoları benchmark edin.
Bəzi lazımlı YouTube SEO tipləri hansılardır? #
Video faylın adında, başlıqda və descriptionda hədəf açar sözdən istifadə edin.
İndi YouTube SEO-nun əsas elementlərini bildiyimiz üçün, bu məlumatlarla məzmununu daha da optimallaşdırmağa baxaq. Hər şeydən əvvəl, YouTube məzmununuzun daha yaxşı sıralanması üçün video faylın adını dəyişməli və hədəf açar sözünüzü əlavə etməlisiniz (bu, YouTube-un SEO crawling botlarına məzmununuzu sıralamağa kömək edəcək).
Daha öncə qeyd etdiyimiz kimi, videonun başlığında (mümkün qədər önündə) və description-da hədəf açar sözü qeyd etmək vacibdir.
YouTube videolarınızı düzgün kateqoriyalara ayırın
Videonu yüklədiyiniz zaman onu YouTube-un “advanced settings” bölməsində təsnif etmək imkanı var.
YouTube videolarınıza custom thumbnail yükləyin
Ən yaxşı reytinqə malik YouTube videolarının 90%-i custom thumbnail istifadəsinə üstünlük verir. Siz də videoların axtarış sıralamasında üstdə olmasına dəstək üçün videolarınızda custom thumbnail-lərdən istifadə edin.
SRT faylı ilə subtitrlər və qapalı başlıqlar əlavə edin
YouTube videolarınızı optimallaşdırmağın başqa bir ağıllı yolu altyazıları əlavə etməkdir.
YouTube videolarınıza subtitrlər və ya altyazılar əlavə etməklə siz YouTube-un axtarış alqoritmlərinin seçə biləcəyi vacib açar sözləri vurğulayarkən videolarınızın istifadəçi təcrübəsini (UX) və ümumi əlçatanlığı yaxşılaşdıracaqsınız.
Subtitrlər və ya altyazılar əlavə etmək üçün Siz dəstəklənən mətn transkriptini və ya vaxt təyin edilmiş altyazılar (SRT) faylını yükləməlisiniz. Siz həmçinin transkript mətnini əl ilə daxil edə bilərsiniz, beləliklə o, video ilə avtomatik sinxronizasiya olunur.
Kartlar və Sonluq screenləri əlavə etməklə engagementi artırın. #
Kartlar:
Hər hansı video izləyən zaman küncdə içərisində “i” hərfi olan ağ dairəvi ikonla rastaşmısınız. Bu Youtube-un təqdim etdiyi və bizim yarada bildiyimiz kartlardır.
Bir videoya beşə qədər kart əlavə edə bilərsiniz və kartların altı növ var:
- İzləyiciləri başqa kanala yönəldən kanal kartları.
- ABŞ-ın qeyri-kommersiya təşkilatları adından pul yığımı təşviq etmək üçün ianə kartları.
- Tamaşaçılardan video məzmununuzun yaradılmasına dəstək olmalarını xahiş etmək üçün fanat maliyyəsi.
- İzləyiciləri xarici sayta, təsdiqlənmiş kraudfundinq platformasına və ya təsdiq edilmiş mal satışı platformasına yönəldən kartları əlaqələndirin.
- İzləyicilərə sual verən və cavab üçün səs verməyə imkan verən sorğu kartları.
- Bu cür digər YouTube məzmununa keçid verən video və ya pleylist kartları.
Videonuza kart əlavə etmək üçün ətraflı addımların olduğu aşağıdakı aşağıdakı videoya baxın.
Sonluq screenləri
Sonluq screenləri kartlar kimi oxşar məlumatları göstərir, lakin təxmin etdiyiniz kimi, onlar video bitənə qədər göstərilmir və bir az daha vizual təfərrüatlıdır.
Reach-i artırmaq üçün hashtaglar əlavə edin.
Hashtaglar, LinkedIn və ya Instagram-da olduğu kimi məzmununuza əlaqəli terminlər əlavə etməyə imkan verən YouTube istifadəçi interfeysinin bir hissəsidir. Hashtaglar asanlıqla kliklənəbilir və videonun başlığının üstündə görünür. Siz aşağıdakı kimi şirkətinizin adından istifadə edə və ya əlaqəli açar sözləri daxil edə bilərsiniz.
Həmçinin YouTube description-da da heşteqlərdən istifadə etməyi tövsiyə edirik, lakin həddən artıq çox istifadə etməmək lazımdır. YouTube alqoritmi daim spam olub-olmadığını yoxlayır. Ağla gələn istənilən hər hashtagdan istifadə etmək əvəzinə, 2-3-ü seçin. videonuzu ən dəqiq təsvir edin.
Videonuzun ümumi mövzusu haqqında pleylist yaradın.
Kanalınızda zamanla daha çox video əlavə etdikcə onları açar söz üçün optimallaşdırılmış pleylistlərdə qruplaşdırın. Bu, YouTube-a təkcə videolarınızın nə ilə bağlı olduğunu bildirməyəcək, həm də izləyicilərin bir videodan digərinə kliklənməsinə şərait yaradacaq, baxış sayınızı və əlavə olaraq reytinqinizi artıracaq.
Timestamp-ləri sınayın. #
Timestamp-lər videolarınızın müxtəlif hissələrini qeyd edir. Onlar izləyicilərinizin hər bir videoda axtardıqları məzmunu tapmasını asanlaşdırır.
Vaxt ştampları həmçinin SEO-nu təkmilləşdirir, çünki onlar YouTube-un alqoritminin video məzmununuzu başa düşməsini asanlaşdırır.
Siz əl ilə Timestamp-ləri əlavə edə və ya YouTube Studio ilə avtomatik video fəsilləri əlavə edib redaktə edə bilərsiniz.
Videonuza və videonun description-una fəaliyyətə çağırış (CTA) əlavə edin.
CTA-lar əlaqəni gücləndirmək üçün güclü bir yoldur. Dəyər təklif edən CTA nəinki bəyənməyə, abunə olmağa və paylaşmağa təşviq edir, həm də izləyicilərin engagement göstəricilərini təkmilləşdirə bilər. Bu, videonuzun axtarış nəticələrində və təklif olunan videolarda görünməsini artıra bilər.
YouTube axtarış analitikasını nəzərdən keçirin.
YouTube SEO-nu təkmilləşdirmək üçün Youtube-un Analitikasından fəal şəkildə istifadə edə bilərsiniz.
Tutaq ki, hanısa videonuzda trafik birdən artıb və bunun səbəbini anlamağa çalışırsız. Ola bilər ki, videonuz populyar açar sözlərdə sıralanır və ya hansısa məşhur vebsayt videonuzu paylaşıb.
Siz videoya aid məlumatları araşdıra və bu ani artımın niyə baş verdiyini görə bilərsiniz. Sonra eyni taktika ilə digər videoları optimizasiya edə bilərsiniz.
YouTube analitikası həmçinin populyarlığı artan açar sözləri təxmin etməyə kömək edir. Videolarınızı bu açar sözlər üçün optimizasiya etmək sizə həmin axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutmaq şansı verə bilər.
Həmçinin analitika sizə auditoriyanızı daha yaxşı anlamağa kömək edir. Real vaxtda auditoriyanızın yaşını, yerini və maraqlarını təhlil etmək sizə məntiqli dəyişikliklər etməyə kömək edəcək.
Bonus
Bu yazımızda sizə Youtube SEO zamanı lazım olacaq ən əsas strategiyaları təqdim etdik.
SEO biliklərinizi təkmilləşdirmək və Rəqəmsal Marketinq sahəsini dərindən mənimsəmək istəyirsinizsə o zaman sizə Digital Marketing Kursumuzu təklif edirik. Qeydiyyatdan keçib bizə qoşulmaqda sərbəstsiniz.